יום ראשון, יולי 11, 2010

אני רצינית......

.......אם צריך :-) אבל אני לא מצליחה למצאו תמונה שבה אני רצינית.......מזל. אאאה מתכוני בריאות.... מתקון ניסיון ממש בריא אבל יש לי יותר טובים. אני מתחילה עם הפנקייק של הבוקר. זה התחיל ש ראיתי בערוץ 2 איזה תוכנית של הבוקר איך מכינים. לצערי אני לא זוכרת של מי זה היה, אבל היום אני כבר עושה את זה אחרת:
1 כוס קמח (חצי לבן, חצי מלא)
1 1/2 כפיות אבקת אפיה1/2 כפית סודה לשתיה
1 כף אבקת חרובים 1 כפית תמצית וניל
2 ביצים
2 כפות שמן קנולה בכישה קרה
3 כפות ריבת תפוזים St. dalfour (ללא תספת סוכר)
150 ג יוגורט
150 חלב
חופן חמוציותמנפים בעזרת מסננת קמח, אבקת אפייה, סודה לשתיה, אבקת חרובים. טורפים את הביצים, מוסיפים את שאר הנוזלים ומערבבים יוצקים את הנוזלים לתערובת היבשה ומספיגים בעזרת כף עץ את המרכיבים, בתנועות קצרות ויעילות, ומבלי לבחוש את התערובת יותר. משצריך לשמן בחמאה חד פעמי ולחמם מחבת טפלון על אש נמוכה, לצקת כארבע כפות בלילה לכל פנקייק, מבלי לצופף אותם, להמתין עד אשר מופיעים חורים בצד העליון והופכים לדקה נוספת .

אפשרויות:פנקייק קינמון - יש להוסיף כפית קינמון(אפשר יותר אם אוהבים).
פנקייק פירות- תותים, שיזף, מנגו... – מוסיפים כוס פרי חתוך לקוביות .

בתאבון.




אין תגובות: